fru mamma fotograf

Uppdelat?

Publicerad 2011-05-19 10:57:32 i Funderingar,



För det första:
VAD är det för FELblogg.se? Jag blir tooookig! Det här är typ tredje dagen ett inlägg bara försvinner. Huxflux! är det borta och inte finns det i utkast heller så man får skriva OM allting... Ni som känner mig vet att det gillar INTE mitt tålamod. Och ni som inte känner mig, lägg ihop dåligt tålamod + gravidhormoner så förstår ni ungefär... :)


Frukosten är nu iaf avslutad och sitter och käkar lite nektariner. Funderar lite över varför det nästan alltid är godare att äta frukt i klyftor? Äpple är en sån frukt för mig. Är inte jätteförtjust i det när man äter det som det är men när jag gör klyftor så blir det mycket godare! Idag var det iaf nektarinens tur. Behövde lite sommarkänsla i detta trista gråa väder...

Snart är det dock mat igen! Om en timme ska jag träffa de andra tjejerna som va med på profylaxkursen och luncha. Ska bli riktigt trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;