fru mamma fotograf

Svunna tider...

Publicerad 2011-05-18 12:14:56 i Livet,



Sitter och rensar och försöker strukturera hårddisken. Massa gamla saker som bara ligger och tar plats och som jag/vi inte kommer att behöva i framtiden.

Hittade bl.a denna bild(!) som inte alls speglar vem jag är egentligen haha, men ganska kul ändå :) Dricker inte öl och brukar inte peka finger åt folk heller...
Det måste iaf vara precis i början när jag jobbade som ungdomsledare i Finspång för jag tror jag sitter i Björns kök i hans etta, och den flyttade han ifrån bara 2-3 månader efter att jag börjat jobba vet jag. Robin i randing tröja men har inte en aning om vem som går runt i pyjamasbyxor? Det ser ut som pyjamasbyxor iaf.

Björn tycker ju att jag är ganska dålig på att hålla rent och snyggt men jag kan inte påstå att hans kök ser vidare städat ut heller? :)

Efter lite granskning så har jag kommit fram till att det inte alls kan vara när jag började jobba i Finspång. Sitter ju med ringar på min vänsterhand och riktigt så snabbt som 3 månader hann vi inte blir både tillsammans, förlova oss och gifta oss  ;)
Kikade även på bilden under "egenskaper" och den togs i mars 2007... Så det är alltså inte Björns kök i ettan som är stökigt...  har inte en blekaste om vart vi är någonstans.. nån som vet?

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2011-05-18 12:54:03

HAHAHA tror nog att du glömt att visa den sidan för mig, är du säker på att det verkligen är du? Den kaxiga öldrickaren har ju ganska kort lugg så kanske är det jag? eller är det som när du va liten....du är utklädd till mig på nån maskerad;)hahahah

Postat av: ELiN

Publicerad 2011-05-18 14:06:04

Ja de måste vara du Malin :) Tror att jag bara klätt ut mig till "PunkarMalin" men man vet ju aldrig... haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;