fru mamma fotograf

Populär!

Publicerad 2011-05-14 20:42:49 i Karlskronaliv,

Sluta,säg inte att det är omöjligt
För jag vet att det är möjligt
Fast jag vet att du aldrig ser åt mitt håll
Vet jag att du kommer se mig, en dag
Vet jag att du kommer se mig, en dag

Jag ska bli populär, jag ska bli populär
Jag ska dit, bli populär
Min kropp vill att dig, tjejen, min kropp vill ha dig tjejen
Jag hämtar dig när jag är populär

Jag sträcker mina händer upp i ljuset
Du ser mig dansa för mitt liv
Jag ska bli populär, jag ska bli populär

Jag ska dit, bli populär

Sprid nyheterna, jag ska ta kampen
Om strålkastarljuset dag och natt
Jag kan inte ta det här till nummer ett
Vara någon innan du är borta
Vara någon innan du är borta

Jag ska bli populär, jag ska bli populär
Jag ska dit, bli populär
Min kropp vill att dig, tjejen, min kropp vill ha dig tjejen
Jag hämtar dig när jag är populär

Jag sträcker mina händer upp i ljuset
Du ser mig dansa för mitt liv
Jag ska bli populär, jag ska bli populär

Jag ska dit, bli populär

Oh-oh-oh pop-oh-oh pop-oh-populär
Oh-oh-oh pop-oh-oh pop-oh-populär
Oh-oh-oh pop-oh-oh pop-oh-populär
Oh-oh-oh oh-oh-ooh

Jag ska bli populär, jag ska bli populär
Jag ska dit, bli populär
Min kropp vill att dig, tjejen, min kropp vill ha dig tjejen
Jag hämtar dig när jag är populär

Jag sträcker mina händer upp i ljuset
Du ser mig dansa för mitt liv
Jag ska bli populär, jag ska bli populär

Jag ska dit, bli populär



Tur att alla små barn som springer runt och sjunger denna låt inte vet vad texten betyder. Löser man alla problem med att bli populär? Är det DET vi vill att våra barn ska eftersträva...?
Jaja, får väl hejja lite på Erik ikväll ändå, fast min systerson sjungandes denna låt i spidermandräkt, silvermick, handske på vänsterhanden och solglasögon är nog snäppet bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;