fru mamma fotograf

Pensionärsvarning?

Publicerad 2011-05-04 10:10:47 i Funderingar,


När jag jobbade heltid, 8-17, måndag-fredag så hann jag även med grejer efter jobbet. Utan att tycka att det var jobbigt eller mycket. Det var fika med vänner, körövning, shopping, träning, fotografering m.m.
Nu däremot när jag inte har något jobb är typ EN grej per dag mycket. Idag har jag ett ärende till Hemköp. Det är typ det. "Det är mycket nu"! Lite pensionärstänk på det kanske? Å andra sidan är det mycket inför bebis som ska komma och mycket av de sakerna skjuter jag upp handlingsmässigt, men de finns ju fortfarande i tanken... så kanske dags att börja ta tag i det?!

Fast först ska jag städa, för det har jag skjutit upp sen i måndags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;