fru mamma fotograf

Bad hairday?

Publicerad 2011-03-08 10:13:45 i Hår & Frisyr,




Ibland är svägerskor väldigt bra att ha! Tex när Towe för längsedan tipsade mig om Proffs torrshampo. Har använt det kanske ett år nu och det är verkligen min bästa vän för hemska, stressade eller orkeslösa dagar då jag inte orkar tvätta håret. Ni som känner mig vet ju att jag har lite utav en mani på att ha fräscht, nytvättat hår. Vill absolut inte att det ska vara eller se fett ut! Men då måste jag tvätta håret varje dag och så blir det istället en dum spiral, för ju mer man tvättar håret, desto snabbare fett blir det!
Hur som helst. Man sprayar lite med detta, ca 15 cm från håret och voilá! Fettet "sugs" upp och man får ett fräscht hår igen! Kan ju säga att detta troligen kommer att användas ännu mer flitigt när bebis är född (eftersom alla säger att man inte har tid för sig själv!). Men samtidigt så är en sån här flaska guld värd under sommaren ändå :)

Just de, finns på H&M, Lindex, Åhléns och säkert andra butiker oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;