fru mamma fotograf

Den som väntar...

Publicerad 2011-06-14 18:56:10 i Things to wear,

...väntar inte alltid helt i onödan ;)
Tittat på detta linne under våren men med ett pris på 349:- och ett växande mage kände jag att jag skulle hoppa det... tills NU!
Hittade det nämligen på REA idag för 149:- och nu ska ju magen bort snart + att detta linne som är lite större blir perfekt att "gömma" sig i. Jag vet att det inte är ett bra linne ur amningssynpunkt, men jag har tittat på det typ varje gång jag vart på H&M så det fick bli det ändå :)

Kommentarer

Postat av: Ebba

Publicerad 2011-06-15 16:46:03

idag är/var det beräknat! har tänkt på det hela dagen! ^^ Hoppas du mår bra och att förlossningen gick/går bra! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;