fru mamma fotograf

Come out, come out, whoever you are...!

Publicerad 2011-06-15 21:26:51 i Lillnorpan,

Hm.. då var vi alltså här.
15 Juni 2011
BF-dag
Beräknad Förlossningsdag för Lillnorpan.
"0 days to go!"

Hur många barn tror ni jag har fött idag då?
NOLL.

Lillnorpan vill helt enkelt inte ha 15 juni som födelsedag. Synd, hade vart exakt 2 månader efter min :)

Dagen har istället för att spenderats på förlossningen, spenderats med en nyfunnen vän, M, som tillsammans med hennes sambo J gick profylaxkursen med oss. Jättetrevliga och lätta att umgås med. Hon ska ha i slutet av juni så vi var två stora vaggande magar som tog oss fram på stan idag :)


Kommentarer

Postat av: Ebba

Publicerad 2011-06-15 22:37:42

hihi, nu hoppas jag att det blir en flicka och att den kommer imon ^^ det var min gissning nämligen :)

Lycak till nu när det väl händer!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;