fru mamma fotograf

Nära och odlat

Publicerad 2011-07-25 20:06:10 i Karlskronaliv,

Idag har jag haft min första dag själv med Vera. Fast jag fuskade :) Mams och paps var nämligen på besök hos min bror och hans familj som bor bara en liten stund härifrån. Så jag åkte dit! Blev serverad både lunch och middag...  och däremellan åkte jag, mamma och Vera och köpte ägg + lite annat smått och gott i "Äggboden", eller Äggaboa som man oxå kan säga :)
Närproducerat från odlare i Blekinge och så mysigt att handla på sånt ställe oxå.. blir lätt att man köper mer än man tänkt (eller hur mamma ;)  ).
Nu ska jag mysa med min lilla familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;