fru mamma fotograf

Sugmärke?

Publicerad 2011-01-05 23:20:49 i Bilder,







Nej! Jag har ju bränt mig!  Överst ser ni min härliga lösning på att kyla när jag inte orkade stå under vattenkranen längre... Frysta ärtor i en 2-literspåse och en hårsnodd - perfekt!
Nederst ser nu hur min handled ser ut nu... och det gör fortfarande ont, MEN jag stod faktiskt ganska länge under vattnet mamma...

Hur det hände?

Jo... Trettondagsafton, räkor, aioli, baguette och lite annat gott stod på menyn. Ska vi inet varma brödet lite? JO det gör vi såklart... och när jag skulle ta ut det kom jag emot i taket ugnen med handleden...  = AJ!

Men annars blev middagen super och mysig precis som det ska vara en ledig kväll :)




5 dagar kvar...

Kommentarer

Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

Publicerad 2011-01-06 01:25:58

Ju fler jag frågar, ju mer tips får jag. Har sett så mycket film så jag måste höra med en hög! Inception har jag sett, riktigt bra faktiskt även om det var lite svårt att hänga med ibland. :)

Jag var inte ute efter enbart skräcktips. Jag har ganska bred filmsmak! Tack ändå!

Postat av: minna

Publicerad 2011-01-06 10:50:22

hihi, jag har frågestund på min blogg så kom och fråga nåt av mej ! :)



ps. fonten på din blogg är jätte svårläslig :( eller kanske det är bara jag som är blind:D

Postat av: KNORKAN

Publicerad 2011-01-06 18:07:39

Aj! De flesta bilderna har jag nog tagit själv med hjälp av självutlösaren och så har min karl ställt upp många gånger också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;