fru mamma fotograf

Puff...

Publicerad 2011-01-18 15:54:29 i Lillnorpan,

bluff...knuff...blurf?  Svårt att beskriva de första rörelserna jag känner från Liten där inne. Men ATT jag känner, jo det gör jag. Första gången måste ha varit för några veckor sen, två kanske? Men då visste jag ju inte om det var bebis eller inte. Nu däremot känner jag att det råder inga som helst tvivel som saken :)

Längtar till det blir lite mer rejält så att Björn oxå kan få känna! Men mysigt är det iaf när man går och lägger sig och Liten bara snurrar runt där inne och ger sig till känna...



Kommentarer

Postat av: din skratt guide

Publicerad 2011-01-18 18:47:07

Hejsan, gillar du de är extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;