fru mamma fotograf

Gästbloggar

Publicerad 2011-01-12 09:38:08 i Karlskronaliv,



"Gör vi något under endast en dag påverkas vi marginellt. Återkommer vi under en vecka kan det kanske sätta sig. Gör vi något i 40 dagar blir det en vana. Satsar vi 100 dagar förändrar vi livet. Under våren vill vi som församling inbjuda dig att delta i 100 dagar med Jesus - en kampanj med syfte att berätta om Jesus och uppmuntra till personliga samtal om och kanske med den person som påverkat historien mer än någon annan. Kampanjen kördes för första gången våren 2009 i Filadelfiakyrkan i Stockholm. Målet var att dela evangeliet med vanliga stockholmare. Och nu har turen kommit till Karlskrona. I samband med kampanjen släpptes boken 100 dagar med Jesus (Libris förlag), skriven av Niklas Piensoho, pastor i Filadelfia."  (Kopierat från Karlskrona Pingstförsamling)


Under dessa 100 dagar finns oxå en blogg där olika personer kommer att ansvara för varsin veckodag i 16 veckor. En av dessa bloggare är JAG! Så varje onsdag kan du följa mig och mina reflektioner här :)



Nu ska jag springa upp till MQ och jobba fram till kl. 18 idag, sen årets första ridlektion :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;