fru mamma fotograf

Bodies

Publicerad 2011-01-19 10:35:31 i Lillnorpan,



Bebiskläder alltså. Tror jag skulle kunna kolla på det dygnet runt till bäbis kommer :)  Har iaf kommit fram till att bodiesar är bra att ha, gärna ett gäng eftersom de flesta bebisar spyr typ hela tiden. Tror inte att vår Lillnorpa kommer att vara ett undantag ;)

Sen, efter en händelse förra sommaren med då ca 2månader gamla systerdottern, kommer jag välja knäppning med omsorg...  Skulle ta på systerdottern E en klänning. Fick i huvudet efter mycket om och men, sen var det ju det här med armarna... lyckades få i en sen gav jag upp, då hon även gallskrek, jag överlämnade E till hennes mamma halvt påklädd ;)

Med detta i minnet kommer många OMLOTTbodiesar att införskaffas. Eventuellt sådana man ska trä över huvudet, men då MÅSTE det vara knäppning på :)

Dessa på bilden hittade jag på Ellos och är huuuur fina som helst! Ekologisk bomull oxå, vilket ger ännu mer plus i kanten ;) Kommer dock klicka hem den brunbeiga eftersom vi inte vet om Bäbis är en hon eller en han :)


Kommentarer

Postat av: Camilla Axelsson

Publicerad 2011-01-19 13:20:11

Hej Elin.

Grattis till bebisen! Spännande!

Jag har nyligen beställt lite från Ellos också, så smidigt. Försök att inte köpa FÖR mycket dock för jag lovar att ni kommer få massa saker av alla runt omkring er. Och sen när man vet vilket kön det är vill man helt plötsligt köpa andra kläder än dom man köpte innan... men det är ju superbekvämt att beställa på nätet så det kan man ju göra snart efter förlossningen om man vill även fast man inte direkt har ork att gå på stan! Smidigt värre tycker jag...

Lycka till med allt!

Postat av: emma

Publicerad 2011-01-19 14:30:08

håller helt o fullt med vad du skriver.. omlottbodys är helt klart bäst... ett tips är dock att ha många hela pyjamasar i början för de små är rätt kalla när de är såå små... behövs bla. på bb och direkt ef förlossningen... kraam

Postat av: ELiN

Publicerad 2011-01-19 20:31:24

Tack fina Camilla och Emma för era tips och råd - mottages gärna :)



Lovely att bara klicka hem kläder, utan att visa sig på stan ;) Får bli ngn pyjamas oxå nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;