fru mamma fotograf

B + E = ???

Publicerad 2011-01-10 22:29:17 i Livet,



Oh Yes!
Vi bereder plats för Mikmar Junior :)
Jag ska bli mamma!
Björn ska bli pappa!
Vi(!) ska bli föräldrar :)
Jag är gravid!
Vi väntar barn
Vi lääängtar barn...

V i   s k a   b l i   t r e  ! ! !



It's alltså officiellt :) I juni ska vi bli stolta föräldrar om allt går som det ska med Lillnorpan. Tja, kärt barn har många namn så om (när) jag skriver Liten, Lillnorpan, Lill*, Bebis, Pyret, Plutten så handlar det alltså om den Lill* i min mage :)

Idag var vi på ultraljud (därav nedräkningen om ni inte redan förstått...) och det va grymt häftigt. Haft ett ultraljud tidigare i v.13 men nu såg man ju sååå mycket mer :)  Låg och gapade, vinkade, visade upp sina färdigheter i vighet... haha. Helt underbart!

Så, from now on, kommer detta INTE vara en Gravidblogg som ska övergå i mammablogg. Så är tanken, MEEEN det kommer naturligtvis handla om det oxå, det är ju en jätteresa i sig... Men fotfarande en fotoblogg om allt och inget :)



Kommentarer

Postat av: Lissanna

Publicerad 2011-01-10 23:16:19

Åh det va som jag trodde - härligt och mysigt! Stort grattis, hoppas ni mår riktigt bra, kramar!

Postat av: Emma

Publicerad 2011-01-11 06:51:55

Grattis!!!!!!

Postat av: Tina

Publicerad 2011-01-11 11:19:27

Min finaste Elin! Du är lööövli och jag saknar dej!

Särskilt när jag läser din blogg och inser att allt du skriver hade varit underbart att få dela mycket närmre..

Love ya hot mama! Always have.

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-11 11:53:43

TJOCKIS!!!!!

Postat av: ELiN

Publicerad 2011-01-11 12:14:50

Åh! Vad glad och rörd jag blir! Tack så jättemycket för gratulationerna :)



Tina - kom och hälsa på! Saknar dig som en tok!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-01-11 14:38:33

Stort grattis till er! Man har väl räknat ut att den där nedräkningen var nåt sånt här...;)



Kram till dig=)



Postat av: emma

Publicerad 2011-01-14 19:31:19

ÅÅÅ!Grattis grattis grattis så underbart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;