fru mamma fotograf

Lillnorpan växer!

Publicerad 2011-02-11 13:00:16 i Lillnorpan,



Eller iaf magen! Större och större :)
Idag är det v. 22+1, alltså vecka 23!

Lillnorpan denna vecka:
Barnet reagerar på olika sorters ljud som musik och röster. Barnet ligger ofta och suger på sin tumme. Huvudhåret har börjat växa ut och en del barn kan ha riktigt tjockt hår redan som nyfödda. Barnet hickar när det ligger i livmodern, ett nyfött barn hickar också ofta. Nu är det mer kännbart och känns igen som ett rytmiskt dunk.

Jag
Tror faktiskt att Lillnorpis hade hicka i förrgår kväll. Blev ett väldigt dunkande när jag skulle sova och stämmer in bra på beskrivningen över.. :)  Annars mår jag bra! Det jag kände i bäckenet förra veckan har gått bort men känner dock lite "stickningar" vid högra skuldran så jag tror ngn nerv ligger i kläm nånstans... 
Som sagt, magen växer, kilona ökar på vågen och tyvärr är det nog inte bara bebis som väger.. hehe... så jag kanske skulle ta tag i det där med promenader? Tycker dock att det är väldans mysigt att vara gravid och ha ett litet mirakel boendes i mig :)

 ♥

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2011-02-11 16:32:15

ÅÅÅåh vilken jättefin mage!! Vet du om det är en flicka eller pojke? Vad tror du?

Visst är det helt underbart att ha en hemlighet i magen. Så mysigt! Hoppas ni mår bra!

Ser att våra bloggar är ganska lika varandras, iallafall den snygga textstilen ;).

Kram Anneli

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;