fru mamma fotograf

Godmorgon!

Publicerad 2011-02-17 09:41:11 i Karlskronaliv,



Den här lille kisen väckte mig runt 5-snåret imorse...TACK! Men jag har änltigen lärt mig att om man bara ignorerar henne så brukar hon så småningom ge sig oc somna om. Det värsta är dock att när jag vaknar så är jag såååå kissnödig, men vill ändå inte gå upp pga Roxy.. haha. Somnade om iaf och vaknade vid 8 och då sprang jag till toa!
Björn började lite senare idag vilket gjorde att vi åt frukost ihop = lyx :)

På agendan idag står undanplockning, städning och tvättning (första maskinen klar nu låter det som!)


Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-02-17 17:25:03

men vilken fin tjej ! hon ser ut som vår Chiquita :) så fort man går upp så blir hon alldeles jättepigg, men jag kissar 2 gågner per natt så jag har liksom inget val ;) haha. Har ni funderat på hur ni gör med kissen på natten sen när bebisen kommer ? (om ni nu har henne i sängen som vi har)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;