fru mamma fotograf

Att ligga på...?

Publicerad 2011-02-13 18:55:10 i Things to Lillnorpan,



Förlåt för mycket bebissnack, men jag varnade ju er när jag gick ut med att jag var gravid ;)  Mycket av tankeverksamheten kretsar nämligen just nu av tre stora inköp som vi inte har gjort, men SKA göra: Barnvagn, Spjälsäng och Skötbord.  Och jo, det tar tid att tänka, leta och hitta ngt man gillar. Funktionellt, säkert och snyggt hänger ju tyvärr inte alltid samman men detta skötbord från Brio gillar jag skarpt! Hade dock gillat det ännu mer om det var en till låda. Men men. Just det, det som verkligen inte brukar hänga ihop med funktionellt, säkert och framförallt snyggt är ju priset. Nästan 2000 spänn för ett skötbord?! Nja, vet icke det. Men fråga mig igen om några veckor.. då kanske det står här hemma ;)



Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-02-14 13:32:12

Försök kolla blocket och liknande för det finns ofta väldigt fina saker där när det gäller de dyrare märkena eftersom de används så kort tid. Vi köpte ju från ikea och det har funkat jättebra. Ett tips är att tänka på att ha lillnorpans kläder i anslutning till skötbordet. Vi har köpt till plastboxar från ikea där vi dessutom lägger smutstvätten för sånt blir det mycket av. Ett tips är att tänka mkt praktiskt annars slutar det med att man får åka tillbaka och köpa nya saker för att det praktiska är värt ett nytt köp ;) Tex. badbalja, köp en lite dyrare som går att fälla ihop och har en propp i botten så man kan hälla ut vattnet ;) Bara lite tips... brio skötbordet var superfint förresten!

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-02-14 17:15:09

Vi har nästan exakt ett sånt brio skötbord som vi köpte på blocket för 500 kr.

Lycka till i letandet.

Kram

Postat av: ELiN

Publicerad 2011-02-14 17:41:43

Va gullig du är Emma som tipsar - sånt behövs :)

Jag har radarn ute på blocket, haha, missar ingenting i bebisväg ;) Har oxå tänkt på det där med kläder i anslutning till skötbordet, därför skulle jag egentligen vilja ha fler lådor för om vi har öppna backar är nog risken vääääldigt stor att vår lilla kisse kommer att lägga sig där = maaaaassa hår. Men det är klart, finns ju backar med lock :)

Postat av: ELiN

Publicerad 2011-02-14 17:58:35

Men Matilda! Nu blir jag ju lite avis! Vad fint ni fått föressten i "nya" rummet - urtjusigt :)

Postat av: alfamamma

Publicerad 2011-02-17 12:13:22

Vilket snyggt skötbord! Ett sådant måste jag nog leta efter på blocket...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;