fru mamma fotograf

Änglapingla

Publicerad 2011-02-16 12:59:23 i Things to wear,







I höstas fick jag en sk. änglapingla utav min syster och svägerska. Det är ett halssmycke med en liten pingla i som ska hänga ner på magen. Detta ljud ska göra bebisen lugn och sen, när bebisen väl är här, så kan man ha den vid sängen, skötbordet eller fortfarande runt halsen så bebis kan leka med den. Förhoppningsvis kommer ju bebis känna igen ljudet och lugnar även på "utsidan" :)

Tycker om min jättemycket och är superglad för att jag fick en!

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-02-16 21:50:16

Åh vilken fin!! Vill också ha en sån fast nu känns det lite sent :)

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-02-17 17:25:37

vi har BF 4/4 så det börjar närma sig minsann :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;