fru mamma fotograf

Lucka 9

Publicerad 2011-12-09 13:55:53 i Julkalender,







När jag var liten hade vi skitmycket lego! Jag antar att det mesta (allt kanske?) var min storebros men jag var hursomhelst med och byggde oxå. Kommer oxå ihåg att vi alltid hade legot på en stoor filt och sen när vi skulle städa var det bara att dra ihop den i alla fyra hörn och ner i en gammal tapetlimsspann som vi hade. Tänkt vad tid det tar annars att plocka upp allt lego?

Nu har ni väl redan fattat att lucka 9's julklappstips är Lego hoppas jag ;) Från 3 år och uppåt...  Igår fick jag en filmsnutt via mobilen på en legorymdfarkost som min systerson konstruerat, 4 år gammal, ett riktigt mästerverk hade han gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;