fru mamma fotograf

KRYSS

Publicerad 2011-12-15 15:01:26 i Karlskronaliv,

Plaskar med mamma
På middag med pappa i finaste tofsen
Chillar i hytten och har håret utsläppt sådär lite ledigt och mohikanaktigt ;)



Strax efter jag skrivit det förra inlägget igår spydde jag faktiskt upp heeeela min frukost! MEN jag mådde mycket bättre efteråt och efter 1h sömn var jag i toppform igen!
Björn fick sin massage vid 11 och då passade jag på att sova. Vera sov hon med, 10.30-13.30 :) Båten gungade vagnen åt oss :) Vid 12.30 var det min tur att få massage. FY vad skönt! Och så välbehövligt! 55min senare var jag mör, avslappnad och hade en riktigt go känsla i hela kroppen. Massören var grymt duktig och dyrt var det inte heller, härlig kombo :)
Vi hade även bokat spa't i två timmar, var helt själva och det ligger i fören med panoramautsikt = riktigt nice! Vera fick testa att bada bubbelpool, gillades MYCKET! När det inte var bubbel övade vi på lite dyk också :)  Vi tog det verkligen lugnt och hade bara såå gött! Efteråt gick vi vidare och åt middag, blev 3-rätters med jättegod mat. Toastskagen - Oxfilé - Hjortronglass(tror jag?). Sjukt gott och allt gick ner utan problem (denna gången behöll jag all mat).
Allt var verkligen kanoners! Bra massage, superfin och god mat, fräscht och lyxigt spa.... Kände oss lite "ensamma" dock, var mest lastbilschaufförer som medresenärer och de låg mest och sov lite här och där. I restaurangen var det bara vi, spa't var vi ensamma i, ingen annan hade bokat massage... haha, men så är det ju också veckan innan jul ;)
Kom i land i morse vid åttatiden och i mitt huvud gungar det än :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;