fru mamma fotograf

Just p e r f e c t

Publicerad 2011-08-18 10:25:10 i Livet med Vera,



Hon har sovit i sin säng! Sin alldeles egna säng! Nästan hela natten :)  Började med att lägga ner henne vid 21.30 igår, hon låg och bökade lite men somnade efter en stund. 23.45 vaknade hon och ville äta och somnade sedan i min famn. Försiktigt, försiktigt kunde jag lägga över henne i sängen, sen sov hon till 03-04 nån gång (tittar alltid på klockan men glömmer alltid bort sen dagen efter...) och åt, somnade om och kunde återigen lägga henne i sin säng. Denna gång sov hon dock mer oroligt och jag hörde hennes mage bubbla hela tiden stackarn...  Tyvärr kunde jag däremot inte somna om förrän efter klockan 06! Va ganska seg när Björn gick till jobbet, kommer ihåg att han sa att han skulle ta bilen och sen komma och hämta oss, men mer vaken än så var jag inte. Jo, förresten, jag tog över Vera till vår säng då, sen sov vi till strax efter 09...

Men ändå en helt fantastisk natt!
Idag har jag en liten lista på saker som jag måste fixa, i eftermiddag åker vi lite norrut upp till Finspång. Ska på bröllop i helgen så vi passar på att åka en dag tidigare då vi åker hem natten lör-sön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;