fru mamma fotograf

This is life!

Publicerad 2011-04-25 18:16:20 i Livet,



Det här är vad min helg har bestått av, bland annat ;)  Syskonbarn och fika!  Vi har haft strålande väder och har gottat oss i solen varje dag. Ätit sjukt god mat (+ massa godis), umgåtts och gjort liiiiite nytta då och då... Helt perfekt påskhelg kan jag lova!

Nu är vi dock hemma igen i Karlskrona och tagit igen oss lite med varsin kycklingrulle nere vid havet + en härlig promenad. Sa jag att jag haft riktigt härliga, sköna dagar? :)

Kommentarer

Postat av: ronja

Publicerad 2011-04-25 21:15:38

Fin blogg!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;