fru mamma fotograf

Dress for success!

Publicerad 2011-04-08 17:37:49 i Things to wear,




Igår jobbade jag ju i butiken (MQ, alltså) och fick då hälsa på dessa goingar! Finns huuuur många fina klänningar som helst, till vilket tillfälle som helst! Och jag tror att t.o.m jag med min mage skulle kunna ha den blå längst upp till höger och långklänningen i mitten. Problemet med den är nog snarare längden på klänningen mot mina 154cm...  Jag är inne på träsmycken nu igen och det skulle passa urfint till alla dessa :)




Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-04-08 19:38:19

Ja dom var verkligen fina, är sugen på långklänning till sommaren faktiskt...får nog ta mig en kik på MQ.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;