fru mamma fotograf

Älsklingen

Publicerad 2011-04-20 11:33:21 i Livet,



Idag är det min älsklings tur att fylla år. 30 st fyller han :)  
Är så lycklig att han finns i mitt liv, finner inte riktigt ord för hur mycket han betyder för mig... men det är en hel del! ;)

Om några minuter bär det av in till Norrköping för lite lunch med goda vänner, lite strosande i butiker och sedan SPA. Riktigt härligt ska det bli, en dubbelbubbel på Elite hotell sitter ju inte helt fel! Har vart på denna en gång tidigare, 3 dagar innan vårt bröllop och det var helt fantastisk skönt!

Ha en trevlig onsdag!




Kommentarer

Postat av: Isabella :)

Publicerad 2011-04-21 01:45:27

Superfin blogg! Tänkte fråga om vi ska följa varandra på bloglovin..



Och du? Om du ställer en fråga till mej i min frågeruta skulle ja bli så sjuukt glad' tar 40 SEK och du gör min dag!

Puss =)

Postat av: sandra R

Publicerad 2011-04-21 05:35:26

Norrköping är en okej stad, bor här om helgerna, kolla in bloggen!

Postat av: ELiN

Publicerad 2011-04-28 20:03:26

Isabella - ska kika in på din blogg :)



Sandra - Kul med en Norrköpingsbo, riktigt fin stad tycker jag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;