fru mamma fotograf

Träning x tre

Publicerad 2010-09-01 22:41:49 i Karlskronaliv,

Morgonpromenad 1 timme
Zumba + crosstraining 1 timme
Ridning 1 timme

Kommer jag ha träningsvärk imorrn? Svar JA!
Om jag hade en tråkdag igår så måste det här vart en tipptoppdag! Solen strålade från en klarblå himmel och jag var bara tvuuuungen att gå ut och gå! Tog mig runt Långö, oh gosh vad fina hus- ge mig!
Väl hemma igen blev det frukost på vår lilla innegård i solen men då insåg jag oxå hur skitigt det var så det blev till att sopa och städa iordning även där!
Zumba har jag hört massa gott om när jag var i Gbg. Sats börjar ju med detta nu till hösten och jag vet att det är gryymt efterlängtat! Så eftersom ett träningscenter här i Karlskrona har öppet hus denna vecka var jag ju bara tvungen att testa! Och det var såååå roligt! Blev hur svettig som helst men det var oxå hur kul som helst ;)

Kvällen bjöd på tredje träningspasset i form av ridning. Var ju som sagt ute och kikade på stallet igår och det kändes lite bättre efter det. Dock så hade jag lite panik idag över kläder så det blev en liten tripp trill bror och svägerska där jag fick låna både ridbyxor och skor - TACK!
Väl i stallet blev jag dock nervös igen då jag fick reda på att det stod hoppning på schemat idag! Hujeda mig! Men tro det eller ej, det gick över förväntan! Tror t.o.m jag hoppade högre nu än när jag red tidigare, som för övrigt är 12 år sen har jag räknat ut... sjukt!

NU är jag nyduschad, mör i alla muskler och ska krypa ner i sängen och läsa lite i "den hemlige kocken". (rekommenderas!)

Kommentarer

Postat av: Viki

Publicerad 2010-09-02 11:13:00

Hej, så fin blogg du har! <3 Wow vad länge du har bloggat! :D

Allt bra idag? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;