fru mamma fotograf

Se där ja!

Publicerad 2010-09-18 21:43:04 i Bröllop,




Idag när jag vaknat och tänkte till vilket datum det var så insåg jag en sak: Idag för 5 år sen frågade Björn mig om jag ville gifta mig med honom. Och det ville jag ju!
Nästa månad har vi vart tillsammans i 6 år och firar även vår 4.e bröllopsdag, shit! Tiden går fort och det är underbart att tänka på vart vi hamnat tillsammans:)  Min plan när jag flyttade till Finspång var ju att jag absolut INTE skulle träffa någon, och den planen raserades ju typ direkt... men om "the man of my dreams" dyker upp ska man väl inte vara sen att ändra sig?

Vi har haft en jättemysig dag men morgonpromenad, runda på stan med avslutande fika (vanliljlatte, yey!), träningspass på Friskis och riktigt god mat ikväll :) Nu saknas bara en chokladbit i magen, men det kommer jag råda bot på alldeles strax ;)

Hoppas ni har en lika bra kväll och måste ju flika in ett GRATTiS till Helena och Joel som gifter sig idag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;