fru mamma fotograf

Lokalsinne?!?

Publicerad 2010-09-09 10:13:57 i Karlskronaliv,



Gick mycket bra att vara barnvakt igår... de två första timmarna sov Meja så jag målade naglarna och surfade... ;)  När hon vaknade gick vi på promenad med Mirak (hunden). Barn, barnvagn och hund - inte illa va? Hur som helst så gick vi en ganska bra promenad i samhället, ner vid båthamnen och in i skogen. Det var här det började bli lite problematiskt för mig då mitt lokalsinne inte är det bästa... Kom på ngt vis tillbaka till en lekpark där jag passerat i början av promenaden men kom verkligen inte ihåg från vilket håll jag kom!!! Klockan tickade på rätt bra oxå och istället för de tilltänkta 30minuter var vi snart inne på 60... Till slut fick jag lyfta luren och ringa min bror - "jag kommer inte hem, jag har gått vilse" - haha. Men så guidade han mig typ 30 meter och VIPS så kände jag igen mig och var med raska setg "hemma" på 5 min!
Blev ett ganska snabbt mellis för Meja då hon skulle med mamma Madde och klippa sig...Phuuu! 
Sen blev det hem och middag för att sedan åka till stallet.

Öppna, slutna, serpentiner, volter, arbetsgalopp, skänkelvikning, skritta vid X (var är x??)... Mycket ska man komma ihåg... men faktum är att jag måste vart ganska uppmärksam då jag var liten och red (välinvesterade pengar mamma!) för jag kommer ihåg nästan allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;