fru mamma fotograf

Hoppettihopp!

Publicerad 2010-09-29 23:03:15 i Karlskronaliv,

Jag som var heeelt säker på att det stod hoppning på schemat förra gången på ridningen (då jag var på föreläsning). Och jag hade egentligen rätt, det skulle vart hoppning men pga vissa omständigheter kunde de inte ha det så IDAG blev det hoppningen istället... Phuu. Inte min grej alltså. Meen, det gick faktiskt helt ok ändå, hoppade inte högst, verkligen inte, haha :) Men jag är nöjd eftersom det var första gången jag hoppade bana och jag kom ju runt iaf. Det är även skönt att man får vara på sin nivå och utvecklas därifrån.

En annan nivå jag försöker att utveckla är mitt fotograferande. Jag har blivit tillfrågad av min svägerska som arbetar på "Blekinge Smådjursklinik", om jag inte kan ta nya bilder till deras hemsida. Klart jag vill! Så imorrn packar jag kameraväskan och åker på mitt första fotouppdrag :) Ska blir skiiitkul! Jag är gryymt taggad!





Föressten tycker jag att det är jätteskojjigt att så många besökare har hittat hit det senaste. Ni får hemskt gärna lämna ett litet avtryck i form av kommentar så blir jag extra glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;