fru mamma fotograf

Välkommen!

Publicerad 2010-10-12 22:23:08 i Karlskronaliv,



Kul att så många börjat följa min blogg. Från att vara en blogg med typ 10 läsare som följde mitt äventyr på Bali, blev det några till som följt mig i Göteborg. Och nu är ni helt gäng som hänger på mitt Karlskronaliv :) Jättekul tycker jag!
Däremot vet jag ju inte vilka NI är, eller vad ni vill läsa om här, eller se... så TELL ME

Eller var tysta, som ni oftast är, så forsätter jag på samma linje som nu... haha :)


Kommentarer

Postat av: Hanna Ohlsson

Publicerad 2010-10-14 13:18:38

Tjena elin ;) ja följer din blogg lite faktiskt :p ja tycker det e en väldigt härlig blogg ;) bra jobbat :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;