fru mamma fotograf

Sittsår?!

Publicerad 2010-10-08 14:19:10 i Livet,



06.38 tog jag tåget idag från K-krona till Malmö. Blev riktigt glad när jag upptäckte att det fanns eluttag och då kunde använda datorn som jag hade tagit med i god tro :)
Väl i Malmö stad var jag på en arbetsintervju. Nej, vi ska inte flytta till Malmö, haha, arbetsort blir isf Karlskrona men intervjun var i M-ö. Tror det gick ganska bra. Jag kan ju bara vara mig själv så antingen passar jag in i rollen - eller så gör jag det inte. Skulle bli minst sagt en utmanande roll men oxå väldigt utvecklade.
Efter en kombinerad pratstund/frukost/intervju på 1½ timme var det dags att säga tack och hej och ta tåget  på 2.50 min hem igen.. :)
Väldigt glad och tacksam att jag haft dator och internet på resan, ändå spenderat 5timmar sittandes på tåg och 1½ h sittandes på ett café! Rumpan gör faktiskt lite ont nu så de ska bli skönt att gå av om några minuter :) 


Ikväll kommer Björns familj och stannar helgen, ska bli supermysigt! Första gången för demm i K-krona så vi hoppas att staden visar sig från sin bästa sida.


 

Inlägget kom visst aldrig upp på bloggen.. hrmm lustigt lustigt, så här det - några timmar föresenat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;