fru mamma fotograf

Schvamp!

Publicerad 2010-10-03 11:39:50 i Fotografering,



Jag är i Äng och njuter i fulla drag av att vara "hemma". Egentligen är det ju inte alls hemma längre och jag har ju inte bott här på sju år. Men det är ändå alltid Hem med stort H och det känns alltid på ett speciellt sätt när man kommer hit.
Igår drog vi på oss stövlar och åkte ut i skogen och plockade svamp. Trattkantareller och vanliga kantareller. Fick ihop två papperskassar, en liten korg och en stor korg (den lilla korgen är på bilden).
Nu fick jag en Ellie. fyra månader, i famn så dags att sluta!

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2010-10-03 18:46:26

Hej, eftersom du verkar intresserad av foto så har jag ett bra tips på en fotoblogg till dig! http://denisevanderroux.blogg.se :) Om du ser detta som reklam/spam så ber jag om ursäkt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;