fru mamma fotograf

Pitty vs. Piffy

Publicerad 2010-10-19 14:36:27 i Funderingar,

Igår hade jag lite pittyparty.
Känns bara såå bittert när arbetsmarknaden ser ut som det gör i Karlskrona. Fick även besked igår att jag inte fick ett jobb jag sökt. Inte för att jag hade jättestora förväntningar men ändå...  Det som gör att det känns ännu mer i hjärtat är att det öppnar upp sig så sjukt mycket på mitt gamla jobb. I April visste jag inte ens om jag hade något jobb efter maj liksom. Så ja... eller nej(?), det kändes inte alls kul igår.

Idag har jag "piffparty" istället. Fått höra att jag är "piffig" idag i min svarta klänning med svart kavaj och stora örhängen. Sånt tycker vi om :) Och det är ju roligare att ha en piffytisdag än en pittymåndag!

Ibland får man helt enkelt rycka upp sig, fokusera på vad som är viktigast och komma ihåg att vad som än händer mig, så finns Jesus med mig. Går brevid. Puffar, pushar och lugnar.

"Oroa dig inte för morgondagen..."  

Kommentarer

Postat av: freja

Publicerad 2010-10-21 21:07:27

hej gullig blogg :) kan du göra designe?? Om du orkar och vill så kanske du skulle kunna fixa en åt mej :) mejla mej om du orkar/vill :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;