fru mamma fotograf

Kaffechock?

Publicerad 2010-10-04 16:54:20 i Livet,

Då var jag i Göteborg och på MQ igen. Denna gång blev jag inte hindrad utav magsjuka eller annat trist! Sitter som vanligt och gör massa admingrejer men det är grymt kul! Förutom att nyregistrera norrmän. Vet inte riktigt varför men de är verkligen jättetråkiga. Live är norrmän roliga, men inte på papper :)

Snart går jag för dagen och då ska jag möta upp Jenny för en fika på stan. Ska bli mysigt att ses igen!

Första kaffe latten efter magsjukan intogs även idag. Fick ont i magen och händerna började darra... tror inte jag ska börja dagen likadant imorrn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;