fru mamma fotograf

Hur förlegat känns inte det här?!

Publicerad 2010-10-14 15:43:27 i Karlskronaliv,

Har lite otur med datorerna där hemma... Laptopens bildskärmskort valde att sluta fungera häromdagen och nu är det bara svart, svart, svart på den skärmen... Den stationära datorn funkar väl - sådär... Om man har ett program igång i taget typ. Och absolut inte internet. Funkar kanske 5-10min sen kopplar den ifrån och man måste starta om hela åbäket igen... Orka.

Så nu sitter jag på stadens bibliotek och surfar - wee! Känns otroligt 2010. Inget emot bibliotek, I love them! Får även med tre böcker hem ska läsas och bläddras i men surfande vill jag ju helst göra hemifrån. Speciellt med tanke på att jag läser en distanskurs via nätet...

Well well... nu ska jag dra hemmåt. Ska städea lägenheten för att sedan gå bort till Friskis och kanske hinna med ett cirkelfyspass innan ett par kommer och ska kolla på vår lägenhet... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;