fru mamma fotograf

Bröllopsdag!

Publicerad 2010-10-08 08:02:07 i Bröllop,



Igår firade Björn och jag vår fjärde bröllopsdag! Det är helt sjukt hur fort tiden gått sedan dess. Vi har hunnit med både olika jobb och lägenheter i Göteborg och nu är vi i Karlskrona. Vi sa faktiskt det igår, tänk om någon sagt att "om fyra år kommer ni att ha bosatt er i Karlskrona". "Varför i hela friden då?" hade vi nog tänkt. Ibland tänker jag iofs så nu oxå... har inte riktigt landat i att vi bor här, men det känns bra i magen hur som helst :)

Han är min andra hälft, min bästa vän som jag kan dela både stort och smått med. Han älskar mig även de dagar jag har "ynkdagar" och han ger mig den kärlek jag behöver. Han är snygg, smart, rolig och otroligt omtänksam. Åh vad jag är glad att du är min!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;