fru mamma fotograf

Snurra min jord

Publicerad 2010-11-14 22:33:02 i Funderingar,

Äntligen en helg som tillbringats "hemma".
För tillfället känner jag mig ganska lost och ensam så jag vet inte riktigt var hemma är... jag bor ju här i Karlskrona men det är ju en annan femma ;)

I fredags var jag och Björn iväg på ett gratisevent med god mat följt av teatern "en riktigt höjdoddsare" med Thomas Pettersson. Hela kvällen va grymt nice, sånt tackar vi INTE nej till :)  Lördagen blev lugn, nu när jag sitter och skriver kommer jag faktiskt inte ihåg vad vi gjorde, förutom att vi träna på eftermiddagen och balanserade det hela med pizza på kvällen igen, haha!
Kyrkan idag, trevligt som vanligt. Jag hoppas att vi ska kunna känna oss hemma där iaf. Vill in i verksamheten nu, hjälpa till! Har vart passiv länge nog nu!

Är nog det som är problemet med vart jag känner mig hemma. Mycket tankar kring min kallelse och vart jag hamnat i livet. Har jag valt rätt eller skulle jag stannat någonstans på vägen? Kanske backat? Gått åt ett helt annat håll? Tja. sånt får man väl inte reda på. Svårt att veta vad som är rätt eller fel. För det som är rätt kanske inte alltid känns bra först? Hm... inte blir jag ju så mycket klokare av att tänka på det heller faktiskt. Så. Mycket tankar. Mycket snurr. Fram och tillbaka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;