fru mamma fotograf

Födelsedag!

Publicerad 2010-11-05 10:37:09 i Bilder,



Idag är det min fina vän Tina's födelsedag!
Vi lärde känna varandra under en "Smaka & Se"-konferens i Nässjö för... hm.. kanske 12-13 år sen? Kommer inte ihåg om det var när jag gick i åttan eller nian... Hur som helst så "klickade" det och vi har varit skitbra vänner ever since, en av mina närmsta som jag vet alltid kommer finnas där! :)

"Friends are friends forever, if the Lord's the Lord of them"




Dock är det inte bara Tina som fyller år idag... vem mer får ni se senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;