fru mamma fotograf

Djuren på savannen...

Publicerad 2010-11-16 21:41:43 i Bilder,



Sitter och äter pepparkakor som jag doppar i mjölk - det är grejer de :)
På bilden ser ni mitt senaste inköp när det gäller pepparkaksformar, giraff, krokodil och lite andra sköna djur. De kommer att dyka upp i någons brevlåda imorgon... säg till när du fått dem!

För övrigt kan jag säga att jag är sjukt sur på min dator. Försökt 3 gånger idag att ladda upp denna bild men det har bara blivit fel... får stänga ner och börja om. Säger till Björn att "kolla här nu då - de funkar ju inte!" Björn kommer till skrivnbordet, ställer sig och tittar när jag ska ladda upp, på exakt samma sätt som tidigare under dagen o c h  d e t  f u n k a r . . .  ? Vad har han för speciall skills när det gäller uppdatering av bilder då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;