fru mamma fotograf

Vårkänslor!

Publicerad 2010-03-15 11:31:00 i Bilder,






Hur underbart är det inte att våren är på intåg?
Nästan så att det är lite Ronjaskrik på gång tror
jag men får väl åka långt utanför stan först ;)   
Helgen har ängnats åt; god mat, egentid, dator,
  storstädning, tvätta, umgås med bästa vännerna,
njuta, promenader, tupplur på eftermiddagen,  
vårpynta, slappa...                                         
Som ni märker har jag haft bästa helgen och   
jag hoppas ni haft det och plus att ni får en      
tipptoppbra måndag och start på veckan :)       

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-03-15 19:39:12

Videkissar är något alldeles speciellt.Åh vad jag gillar dom.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;