fru mamma fotograf

Update!

Publicerad 2010-03-02 10:33:17 i Livet,

Såååå!
Då var jag tillbaka i Göteborg och på min arbetsplats igen :)
Helgen i Äng var helt fantastisk! Gjorde inte så mycket,
men bara att umgås med familjen är nog för mig...
Tonvis och meterhöga vallar med snö var vad jag lämnade
och kommer tillbaka till ett Göte med slask och barmark.

Ikväll blir det Bodybalance på Sats Kompassen. Har ju
tänkt att bli smal till sommarn, japp, denna sommar oxå ;)
Brukar ju inte gå så bra det där men jag känner ändå
att maten går betydligt bättre nu än förr - alltid något iaf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;