fru mamma fotograf

God works in mysterious ways...

Publicerad 2010-03-23 08:52:21 i Livet,

What can I say?
Vet inte mycket om min framtid, vår framtid men något jag verkligen vet det är att jag kan lägga den tryggt i Guds händer. Jag tror inte att Gud redan har skrivit mitt liv och att jag bara går på en väg han redan bestämt men jag tror att Han vet vad som är bäst för mig och verkligen hjälper mig att ta beslut vid vägskäl, för mitt bästa. Och vet ni? jag orkar inte oroa mig. Har gjort det och till vilken nytta? Jag vet att jag t.ex. har arbete fram till sista maj, varför oroa sig redan nu då? Kanske om en månad... eller ännu närmre inpå? Det löser sig alltid på ett eller annat sätt. "Det blir aldrig som man tänkt sig" var det visst någon som sa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;