fru mamma fotograf

90 år och 1 dag

Publicerad 2010-03-04 18:50:44 i Livet,

Igår fyllde mormor år. 90 bast!
Det är ett tag de... och jag som tycker
att 27 är mycket.. :)
Firade henne ordentligt när vi var
hemma helgen som var men kände
att hon behövde firas liiiite till igår.
Så det blev chokladogram :) För hon
är inte bara gammal, hon är en gottegris
oxå!
Jag har alltid haft mormor, morfar, farmor
och farfar inom en mils avstånd. Alltid spenderat
mycket tid med dem. Några
av de bästa barndomsminnena som jag
har kommer just från mormor och morfars
sommarställe. Det är där jag har fiskat, byggt
trädkoja, åkt cross, lärt mig kortspel, begravt
husdjur, åkt skottkärra... ett ställe med
många minnen helt enkelt.
Det är oxå det som är det fina, att fastän vi inte
har sommarstället kvar och fastän att mormor
inte orkar alls lika mycket nu som då så finns
ändå alla minnen kvar. De har fått en väldigt
speciell plats i mitt hjärta.




Mormor på mitt och Björns bröllop :)
Hon är vacker hon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;