fru mamma fotograf

Preparty!

Publicerad 2010-06-09 21:56:30 i Bilder,


Om några veckor fyller en av mina allra bästa vänner år!
Inte är det vilken födelsedags som helst heller utan den magiska 25! Därför bjöd jag ut henne i fredags på en liten "förfest"... Shopping, middag på Bliss följt av "Sex and the City 2" :) Tanken var lite utgång också men då hon skulle upp tidigt för att gå på bröllop dagen efter skippade vi det denna gång.

Eftersom födelsedagar är bland det bästa som finns, förutom julafton, var jag ju även tvungen att säga till vår servitör för kvällen att vi firade Miriam. Detta tog han på bästa sätt och fixade en raket, inte ett litet tomteblosss inte..., i hennes dricka :) Oj vad vi NJÖT!!!

Kommentarer

Postat av: miriam

Publicerad 2010-06-11 09:06:45

hahaha jag lever på det än!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;