fru mamma fotograf

Piga

Publicerad 2010-06-24 15:39:25 i Bilder,

Flyg, flyg nyckelpiga
Imorgon blir det vackert väder
Då får du nya kläder


Här sitter jag i all min ensamhet, känns som om hela kontoret har gått hem... men några fler tappra finns kvar :)
Kan inte fatta att jag bara har T R E dagar kvar att jobba här. Känns jättekonstigt. Trivs så himla bra, får man lixom ens trivas så bra på ett arbete? Kollegor, arbetsuppgifter, arbetsmiljö.. Allt är verkligen toppen! Men jag får va tacksam för att det blev 9 månader och inte 4 som det var sagt från början :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;