fru mamma fotograf

Dag 4!

Publicerad 2010-06-10 22:06:08 i Livet,

Redan torsdag!
Den här veckan har gått huuur snabbt som heslt! Fast det kanske beror på att jag har massa saker att ta tag i.. fast inte gör? Som flytten t.ex. Jag har packat typ 3 kartonger tror jag. Borde vara några fler men det finns ju så mycket trevligare saker att göra... sitta här t.ex. :) Idag har jag dock gått igenom badrummet och rensat och slängt. Har kommit fram till att för att inte vara en extrem smyckebärare av armband och halsband har jag sjuukt många! Så fina jue.... Så hojta om du någon gång behöver låna!
Imorgon bär det av till Äng för att på lördag gå på bröllop när en vän gifter sig. Ska bli riktigt, riktigt roligt, ser fram emot detta kalasmycket :)
Borde ju då även packat, men ni som känner mig har väl redan räknat ut att jag inte heller gjort detta... Haha... Jaja, nu är det sängdags för Elin den kväll!

Sussa gott!

Kommentarer

Postat av: emelie o lovisa

Publicerad 2010-06-13 12:45:55

fina bilder och blogg!



Besök våran blogg!



ha en bäst dag!:)

Postat av: paulina

Publicerad 2010-06-21 15:08:59

fina bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;