fru mamma fotograf

30.e och sista dagen

Publicerad 2010-06-30 23:05:47 i Livet,

Idag arbetade jag min sista dag på MQ.
Hur det känns?
Ärligt talat vet jag inte. Känns varken bra eller dåligt. Tror inte att jag har fattat det än och lever lite i förnekelsefasen fortfarande :/ Eller så har jag kanske redan kommit över det, har ju haft mina känslomässiga berg-och-dalbanor de senaste två månaderna ;)
Hur som helst är jag sjukt glad att jag tog chansen i höstas och vikariatet ändå blev så pass långt! Trivts galet bra, skrattat mycket och utvecklats mycket.
Underbart lixom.
Jag har haft endast EN dag då jag tyckt att det va jobbigt/tråkigt att gå till jobbet men annars toppen varje dag!
Blev tårta med avtackning och kramar i eftermiddags, är riktigt stolt att jag inte började gråta! Fick även present och det var så många "otippade" som var med, blev rörd över det oxå :)
Efter jobbet blev det slutligen lite middag med mina kära receptionskollegor plus kundklubbsTina på Tranquilo -sjuuuukt gott!
Nu är det sovdags. Imorgon väntar verkligheten med tvätt, packning och arbetsförmedlingen!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-07-05 17:55:39

Kola in min blogg :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;