fru mamma fotograf

150!

Publicerad 2010-06-22 22:25:37 i Livet,



Shit, nu går det undan! Så fort så jag knappt hinner tänka, känna efter på riktigt eller njuta... På jobbet har jag imorrn en vecka kvar att jobba. För tillfället jobbar jag 150% vilket inte går ihop sig men då man heter Elin vill man ändå visa att man visst klarar av allt och är fröken duktig. Frågan är bara för vad? Inte får jag något extra för det? Jag har ju gjort ett bra jobb hela tiden så bra referenser har jag ju redan. Eller så är det bara sån jag är. Hatar att gör folk besvikna och vill leverera det jag sagt att jag ska. Så. 40h kvar att jobba.
Sen då?
Inte en blekaste.
Men jag försöker förlita mig på Gud och Hans ord i bibelord jag läser. Då känns de lite bättre. "Oroa er inte för morgondagen...", "Ditt ord är mina fötters lykta och ett ljusmin stig", "Jag vet väl vilka planer jag har för er säger Herren...". I mitt hjärta vet jag ju att det kommer ordna sig. Men helst av allt hade jag velat att det skulle ordna sig så att jag kunde jobba kvar på distans. Jaja, vi får se vad som dyker upp!

I helgen var jag och Björn hos min syster med familj. Fick träffa tre veckor gamla Ellie för första gången - ljuvlig!
En härlig helg med mycket otippat innehåll. Lördag - bröllopsvaka  Söndag - jazzfestival!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;