fru mamma fotograf

Städning...

Publicerad 2010-07-07 10:05:05 i Livet,



Usch, jag känner mig nästan som askungen... "Varje dag får hon arbeta, hon får jobba hon får streta, ingen ro och ingen vila..."  Nästan tom lägenhet och mycket städ står på schemat denna vecka. Tur att man kan potionera ut det tråkiga =) Fönster en dag, badrummet en annan. Tänkte göra frysen idag men Sara behövde akut hjälp med städ av hennes lägenhet som måste va klar imorrn så jag åker dit istället och skjuter upp frysen till imorrn istället  ;) 
Måste även fylla dagarna med liiite annat så både i måndags och tisdags har dte blivit träning, igår bar det också ut till Hönökonferensen och ett helt underbart möte! Ikväll blir det grillning med vänner... så tja... det väger lixom upp själva städandet ;)
Känner mig fortfarande väldigt kluven med flytten. Ena dagen/timmen känns det jättebra och den andra vill jag bara vara kvar i Göteborg. Tror att det är för att denna flytt är THE flytt. Ni vet, då man ska slå sig till ro. Så småningom hitta sitt hus och säga "här är vårt hem, här ska vi bo och leva" Visst kan man väl flytta sen oxå men att bryta upp -igen, det skulle nog inte bli lätt.
Vi har dock lagt allt detta i Guds händer och hoppas och tror på att Han leder oss rätt och tar hand om oss. Det kommer även lösa sig med jobb för min del, det är jag säker på!

Kommentarer

Postat av: Ebba

Publicerad 2010-07-09 13:47:48

Just nu har jag en tävling på bloggen, delta! <3



http://mednamnetebba.blogg.se/2010/july/tavling.html <3

TACK

Postat av: Frida

Publicerad 2010-07-12 01:41:51

Rösta vilken header jag ska ha!!<3 http://fridalampinen.blogg.se/2010/july/svara.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;