fru mamma fotograf

Favoriter

Publicerad 2010-01-15 13:48:17 i Livet,

Fy va seg jag är på att vara igång här...
men det kommer. det kommer....
Däremot ligger jag ju inte på latsidan att
läsa andra bloggar ;)


Mina favoriter just nu är


Miriam Min söta vän som skriver om dittan och dattan

Nevnarien Inspirationskälla när det gäller fotografi, främst photoshop och galna idéer

Emelie Världens mest ödmjuka fotograf! Tar underbara bilder och ger massa inspiration

Frida, som driver Trendenser, tidigare Husmusen, inredningsblogg med koll på det mesta :)

nLife drivs, eller drevs av Nina som är kostrådgivare (tror jag) bloggen ligger på is  
        och har så gjorts en längre tid men eftersom den är fylld med massa recept så hittar 
        jag alltid ngt nytt ändå :)


Läser ett gäng till men dessa är de jag läst mest den senaste månaden =)


December gick otroligt bra för företaget så idag är det spontaninkallat personalmöte med
pompa och ståt. Vita dukarna ska fram, bubbel och snittar! 
Spontant är trevligt tycker jag ;)




Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2010-01-17 02:19:00

fin blogg!

Postat av: miriam

Publicerad 2010-01-17 12:52:25

gull!!... mysigt igår:) Och en sak som du aldrig fattar... dU ÄR ALLTID SNYGG! KORTEN...;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;