fru mamma fotograf

Borde

Publicerad 2010-02-01 11:16:04 i Livet,

Jag borde uppdatera här lite.
men sista veckan har gått i raketfart!
På detta har jag varit hur trött som
helst och inte orkat göra så mycket - faktiskt.

I helgen åkte vi ner till syster + familj i Stehag.
Vi åkte efter jobbet i fredags och kom därför
fram ganska sent men vi fick i oss otroligt god mat
så det var definitivt värt de :) Lördagen bjöd på
grymt bra vinterväder perfekt för pulka. Var ute
en bra stund i bra pulkabacke där alla utom
pappa slängde sig ut över kanten (han tog en
fotopromenad istället). Även bror + familj anslöt
denna dag.
Igår åkte vi iväg på det vi kom dit för, nämligen
ÖRNSAFARI. Japp. Du läste rätt. Örsafari. Pappa
fick ju det i 60-årspresent och igår var det alltså
dags. Med facit i hand kan man ju konstatera att vi
valde årets sämsta dag.. men vi fick iaf se 5-6 örnar
+ lite andra djur så de va ändå en grym upplevelse :)

Nu ska jag återgå till jobbet mitt - bilder får ni (kanske)
se ikväll :)




Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-02-01 23:39:38

fin blogg ;) ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;