fru mamma fotograf

Julpraliner

Publicerad 2010-12-23 12:08:24 i Bilder,





Ett bildligt smakprov på två sorter praliner jag gjorde häromdagen :) Över är pepparkakstryffel och bilden nedan är Hallon/basilikapralin. Jag har provsmakat och kan garantera att de smakar ljuvligt gott!

Igår kom vi hem till mitt föräldrahem utanför Nässjö där vi ska fira jul. Får alltid en go känsla i magen när man är "hemma" igen :)  Syskonen med deras familjer kom oxå igår så nu är vi alla samlade. 8 vuxna, 3 barn, 4 katter och 1 hund = Livat värre :)

Vet inte hur mycket jag kommer att blogga de närmsta dagarna, känns som att tiden med nära och kära är det viktigaste och blir det någon tid över kommer det blogginlägg. Så jag passar väl på?



En riiiiktigt mysig, kärleksfull jul utan massa stress och måsten önskar jag dig!







Kommentarer

Postat av: KNORKAN

Publicerad 2011-01-05 22:08:08

Fina bilder :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

elins

FOTOGRAFERA - fru - choklad - MAMMA - TRÄNA - VERA - villaliv - bakning - RECEPT - inredning -MYSA

var bloggId= '4fe16bf6ddf2b35399496e82'; var is_pro = false;